iremmomi idrar testim pozitif çıktı dedim kan aldı doktor o gün hemen sonucum çıktı folik asit verdi beta hcg çok düşük değerdeydi diye kese görünmez dedi gelecek randevu tarihini doktor verdi o tarihte gel görürüz keseyi dedi ilk keseyi gördük sonra bebeği gördük öyle ilerledi zaten doktorum çok ilgili bir sonraki randevu tarihini verip o tarihte gel şu tetkikleri yapıcaz vs diye bilgi verdi önceden sağlık ocağına gitmem gerektiğini de doktorum söyledi gidip kayıt yaptır orada ayrı aşılar takipler yapılcak dedi