nursenasu27 cylnboran04 kasıklarda daha yoğun hissediyorum ben ilk hareketini kasık hizasında hissetmiştim bazen göbek değilimin etrafında hissediyorum
dilaradoyan cylnboran04 bebek hareketlerinin kız ve erkekle ilgisi olduğunu zannetmiyorum. Bebek nereye yerleşimliyse orada hissedilir
cdss cylnboran04 kız bebeklerin daha çok tekme attığını ama erkeklerin daha çok yüzer şekilde hareket ettiğini duydum benimki de erkek gerçekten hep yüzme hareketleri yapıyor bilmiyorum ne kadar doğru
kizinaasikanne cylnboran04 Kasıklarda kelebek uçuşu ya da balık yüzüşü gibi 😁 biliyorum bu ne diyeceksiniz ama nasıl anlatılır inan bilmiyorum bir kere yaşarsanız beni anlarsınız ikinci hamileliğim ilk defa dün gece hissettim bende 🥺
cylnboran04 nursenasu27 bende kasıklarımda çok hissediyorum hareketleri henüz Cınsıyetımız belli değil inşallah kızım olur🤲🌸
nursenasu27 cylnboran04 Rabbim hayırlı kaderi güzel sağlıklı evlat nasip etsin inşallah kolaylıkla bende cinsiyet değişiyor dört kere kız bir kere erkek denildi
Meheremm İyi aksamlar .kizlar ilk hareketi ne zaman kac haftada hiss etdiniz acaba.bende 15hafta heniz hiss etmiyorum bi sey.kizimda bu jafyada hiss ediyordum
kizinaasikanne cylnboran04 hayattaki en güzel his bebeğim yaşıyor doktordan doktora öğrenmeme gerek yok 🙈🤲🏻 rahatlatıcı yani 😁 kızımda daha geç ve ara sıra hissetmiştim bunda iki gündür sık hissediyorum 🥰