Kızlar hacamat üçüncü gidişim ilk başta rahim biraz dönmüş dedi ultrason çektirdim rahimimin şekli normal ve tüpleri açıktı bir sonraki dişimi tekrar rahime bastırdı ve dedi ki sen üşütmüşsün rahminde sarkma var dedi geçer mi dedim geçer dedi hacamat yaptırdı ve tam göbeğimin üstüne bir büyük bir kavanoz koydu Benim de o gün ağrım oldu sonrasında. Orada bir hareketlenme orada bitmeyen bir sızı oldu hatta ilaç içip uyudum. Deneyimleyen var mı böyle hacamat için giden