Elemon Kızlar 38+4’üm dün doktorum bebek iri diye suni sancı verelim doğur dedi. Sonra beklersen zor olur dedi fakat ben istemedim. Bugün yatışım yapılacaktı fakat ben ağır grip oldum zaten gidemezdim. Kendi sancımı beklemek suyumun gelmesini beklemek istiyorum suni sancıdan korkuyorum ya açılmazsa diye . Açıklığım 1.5 cm’di dün. Şu an bilmiyorum. Sizce ne yapmam gerekiyor ?
Seymakayaoglu @Elemon bence doktorunu dinle zamaninda gelmiş zaten zaten antibiyotik te veriyorlar dogum esnasinda iyi gelir sana doktoruna da söyle gribim etkilermi diye ayh keske bana dese seni hemen dogurtalim hemen kabul ederdim 🤗🤗
Elemon Seymakayaoglu canım nefes alamıyorum ki ıkınamam bile. Doğru Dürüst nefes alamam . Burnum boğazım tamamen tıkalı
Seymakayaoglu @Elemon cook geçmis olsun kuzum inşallah hemen iglesirsin bilirim ben o durumu bende yasadim inan sabaha kadar oturarak uyudum 1 hafta burnum tkaliydi nefes alamiyordum :( insallah iyilesirskn hemencik
Elemon Seymakayaoglu inşallah canım şu an sabaha kadar uyuyamadım. Doktora da gitmedim bir şey yapmaz diye inşallah geçer