Kızlar merhaba 37+3 haftalık hamileyim bugün ben bir şey hissetmememe rağmen nst’de sancı çıktı.Rahim ağzı kısalması vs yok.Sadece sancılarım çıktı.Doktor artma devam etme durumunda gel dedi.Arttığını nasıl anlayacağım ve erken mi bilmiyorum çok endişelendim