nursenasu27 Kızlar 24+2 de bugün tartıldım 63 kilo çıktım sizce normal mi başlarda çok midem bulantısından dolayı zayıflamıştım 54 olmuştum en son izlemde 56 kiloydum. Sizlerde durum nasıl
Busraaaakkk nursenasu27 19+3 haftalık gebeyim 59 ile hamile kaldım 61,5 çıktım ben de. İlerleyen haftalarda ne olur bilmiyorum ama şiş ve şişman bi Hamiş olmak hiç istemiyorum umarım çok almam 🥹
juli_naz nursenasu27 ben 57 kg ile hamile kalmıştım ve şu anda 38+5 71 kg yum … bu son ay hiç kilo almamisim
nursenasu27 Busraaaakkk kilo alması cidden çok kolay ya ne ara bu kadar oldum bilmiyorum bende sonrası için endişeliyim kolay verilmiyor maalesef
sevgikaya12 Normal canım bene şuan 20+3 teyim 60 kilo ile başladım şuan 67 kiloyum, çok almamışsın sende o yüzden rahat ol alsan da tekrar verirsin önemli olan sağlıkla doğması, ama yine de yediklerine dikkat etmeni tavsiye ederim 😊
nursenasu27 sevgikaya12 bende sakroiliak eklem romatizması olduğu için fazla kilo baskı yapar falan dediler ondan dolayı kiloda takıldı kafam açıkçası bide doğurduktan sonra gitmesi var hep sorun😅
Busraaaakkk nursenasu27 ya bide ekstra geniş giymeye çalışıyorum, sizde böyle misiniz bilmiyorum dar asla giyemiyorum 🥹 ondan da biraz kilolu duruyorum
edudu 64 ile hamileydim. Suan 68-69 arasi gidip geliyorum. Ilk hamileliginde 48 dim simdi 2. Gebeligim 64 le basladim 18 haftaligim. Umarim kolayca veririz .
Fatma_furkan1996 Busraaaakkk bende bol geniş giyiniyorum canım yani ister istemez dar giyinemiyorsun tabiki rahatsız ediyor insanı karın çevresi özellikle tayt falan giyince eşim bile giyme sıkar karnını diyor 😅
nursenasu27 Busraaaakkk dar giyinince kendimi tuhaf hissediyorum ya evet bende genelde bol tişört bol pijamalar giyiyorum özellikle bol tişörtler giyiyorum 😅💜
mervettk 17 haftalık hamileyim 62 kiloydum hamile kalmadan önce şu an 66 kiloyum anlamsız bir şekilde kilo alıyorum normal mi sizce bebek büyüdüğü için mi yoksa bu kadar çabuk kilo alınıyor
Fatma_furkan1996 mervettk 22+6 haftalığım ikinci gebeliğim bende çok hızlı kilo alıyorum hatta doktoruma sordum bu durumu şuan anormal bir durum yok bebeğin de kilo alıyor dedi dışardan görenler hamile olduğumu pek anlamıyor özellikle otobüste giderken oturmak istiyorum ama maalesef yer vermiyorlar😅ikinci gebeliğim 55’le hamile kaldım şuan 64 olmuşum 😕ama çok şiştim hissediyorum
hilal858_ mervettk bence gayet normal canım. Her ay 1 kilo almak normalmiş☺️ Benimde 3.gebelik 24+6′dayım 63 ile hamile kaldım şuan 69.5 kilodayım ben biraz önden gidiyorum 😅
nursenasu27 mervettk dönem dönem kabızlık şişkinlik hormonal değişimler vs yediğimiz içtiğimiz derken ister istemez kilo alınıyor içiniz rahat etmek isterse doktorunuza bi danışın bu konuyu devlet hastanesine gidiyorsanız doktorunuza söyleyin diyetisyene yönlendirebilir sizi perşembe günü kontrolüm var benim doktora söylicem diyetisyene yönlendirsin beni diye alması kolay vermesi zor olacak vallaha bu kiloların
nursenasu27 Havin49_ 58 ile öğrenmiştim canım başlarda aşırı kusma mide bulantısı aşırı sıvı ve kilo kaybı yaşadım hastanede yatmıştım üç gün boyunca 54 kiloydum yattığım süreçte sağlık ocağında gebelik izlenimde iki izlemdede 56 kiloymuşum üçüncü izleme girmeden tartıldım 63 çıktım
nursenasu27 juli_naz şu boğazımı tutsam iyi olacakta bilmiyorum ya😅 kabızlıktan dolayıda şişkinliğim var belki de onunda biraz etkisi vardır
Havin49_ nursenasu27 yani bence 5. Ay için 5 kilo normaldir herhalde ben 20 haftalığım daha almadım ama normaldir diye düşünüyorum ama dikkat edin yine de
juli_naz nursenasu27 ben ilk aylar pek yiyemedim ..kustum .. 5 ve 6 ci ayima kadar kimse hamile oldugumu anlamıyordu … sonra kusma geçti mide yanmalari başladı .. ve böyle olunca en geç akşam 19 da yiyorum sonra yemiyordum şimdi de artık iştahsızım 🙄haaaa ama hani patates hamburger cips ben hep yedim 🤣🤣
nursenasu27 Havin49_ kontrollü gitmek lazım başıma gebelik şekeri falan çıkar bende öyle bi şans var çünkü 😅