Aysecik 39+5 olduk hala tık yok benim kızımda. 2 kez çatı muayenesi oldum 1 cm açılmam bile yok. Nst de de herşey yolunda. 😅 Ne yapacağım hiç bilmiyorum sabrım kalmadı artık bir önce kavuşmak istiyorum kuzuma.🤗😇🙏🏻
Tubabora Aysecik ayy canım hayırlısı ile gelir inşallah benimde 12 günüm var sezeryan bir gelse diyoruz artık🥰
Hbsanneoluyo Aysecik 3kez çatı muayenesi oldum 0 açılma su da yok40+2 kkız dur önce 40 hafta olanlar doğursun😂😂 Galiba bugün nişanım geldi ama çokta emin diğilim
Aysecik Tubabora amin teşekkür ederim canım benim 😊 Doğum hikayelerimizi de yazmak nasip olur buraya inşallah ❤️
Aysecik Hbsanneoluyo kız bebek erkek gelir diyenleri vuracağım millet ne güzel doğuruveriyor 37-38 de 😁
tazecikanneee Aysecik ay yalnız değilmişim 😂😂 açılma yok sancılar cok minik asla hissetmiyorum delirmek üzereyim günler saatler geçmiyor resmen ama karnım çok sık sertleşiyor Kasılma mı acaba bilemedim sanki böyle sürekli itiyor gibi tas gibi olıyoru🤭 ama gelmiyor 🙄
Hbsanneoluyo Emell bende emin değilim zaten ya😂🤦♀️ Çok az sarı sümüksü akıntının içinde tırnak boyunda ip gibi Bi kan vardı Sonra sıcak Bi duş aldım yine aynı şekilde az bşy geldi kafam çok karışık sancımda yok 40+2oldum gelsin artık ya😭
Emell Hbsanneoluyo gecen hafta doğumla ilgili bi eğitime katıldım. Rahmin ağzını tıkayan sümüksü tıkaç nisan oluyormuş. Ve bebegin başı aşağıya yerleşince o tıkacı indirerek açıyor, sümüksü beyaz kahverengi ya da kırmızı akıntı geliyormus. Benimki de beyaz sarı açık kahverengi olarak 2 3 gündür günde 1 kez geliyo. Ama tık yok yaa
ozlemturgay 39+4üm benimde Doğum belirtim yok ve olmayacak gibi umudu kestim yani alışmaya çalışıyorum😄