Ftmnrrrr Bebeğimi yarın sezeryanla alacaklar iri bir bebek dediler bu durumu yaşayan var mı çok tedirginim
seminays Ftmnrrrr tedirgin olacak bir durum yok 4,600 doğum yaptım gayet güzel emmeye baslıyor daha kuvvetli oluyolar ☺️
seminays Ftmnrrrr tedirgin olacak bir durum yok 4,600 doğum yaptım gayet güzel emmeye baslıyor daha kuvvetli oluyolar ☺️
Sb123 Ftmnrrrr kızım 4.200 doğdu yani sezaryen olduğu için size bir zorluğu yok ne güzel doğmuş büyümüş bebek bakmadı kolay oluyo😂😂