mirhaninannesi Merhaba 13+3 teyim ağır orta kulak iltihabı yaşıyorum bundan dolayı bugün akset500 mg antibiyotik kullanmaya başladım. Daha önce aynı durumu yaşayan oldu mu? Ne yaşadınız benzer hikayeleri dinlemek istiyorum. Biraz endişeliyim açıkçası!
cebellato mirhaninannesi hiçbir sorun yok canım aksefi sık sık kullanıyorum maalesef idrar yolu enfeksiyonu için
ylnydgd mirhaninannesi hem idrar yolu için 15. Haftada hem de grip için 21. Haftada kullandım Aksefi.
Havin49_ mirhaninannesi ciğerim enfeksiyon dolmuştu değerlerim çok yükselmişti doktor azitro verdi 3 gün kullandım çok şükür iyiyim bebeklerim de iyi
mirhaninannesi İçimi rahatlattı cevaplarınız, ilk bebeğim o yüzden tedirginlik duyuyordum teşekkür ederim 🌸