Kızlar 26 haftalık hamileyim artık bir ortamda belli bir süreden fazla kalamıyorum çok kısa mesafe de olsa otobüste minibüste çok bunalıyorum zaman zaman baş ağrılarım oluyor huzursuz huysuz haldeyim eşim neden yüzün hiç gülmüyor diyor sanki böyle hep mutsuzum yorgunum bazen kalbimin atışını her yerde hissediyor gibi oluyorum çok hızlı atıyor dinlenme halinde bile. Evimiz pek sıcak değil ama beni her dakika ter basıyor sıcaktan bunalıyorum eşime soruyorum soğuk diyor bana neler oluyor bunlar normal mi yaşım 25 bunlar gebelikte normal mi benim gibi olanınız var mı ortam biraz sıcak olunca tahammül edemiyorum sanki nefes alamıyorum sıcak ortamlarda aldığım nefes yetmiyor başka bir yere kaçıyorum hemen ben bile kendimi çekememeye başladım gerçekten şimdiden böyle olması normal mi daha önümde 3 ay var 😟