Kızlarım ben 36+3 hamileyim gece idrarımı yaptıktan sonra peçeteyle silerken peçete de nokta nokta pembe açık lekeler geldi ama sancım olmadı hala yok saatler geçti sonra öğlen kontörolüm vardı doktora dedim rahimde açılma yok dedi sonra nst de sancı çıkmadı bu durumu yaşayan var mı doğum yaklaştığı için mi geldi bu durumu yaşayan varmı