Ben tüp bebek ile 3. Denemede hamile kaldım. 10+3 gebeyim. Çok şükür bir sıkıntı ile de karşılaşmadık. Ama yol çok uzun. 9 ayı düşündükçe çıkabilecek sorunlar beni çok korkutuyor. Gebeliği idrak edemedim. Bir fanus içinde hissediyorum kendimi. Gebe gibi hissetmiyorum. Sigarayı bile bırakamadım 🥺 sadece halsizim, uykum var ve ben kendimi hamile değil hasta hissediyorum. Var mı benim gibi olan? Ya da çözüme kavuşan ? Çok üzülüyorum