Bbsryldzkn Demrl doktorumda bana bugun öyle dedi daha ne istiyorsun gibisinden ikili test icin sordu birde bende istemediğimi söyledim
Menis21 Noni Bende 10+3 şuan itibari ile hayırlısı ile inşallah. Herkese sağlıklı gebelikler doğumlar ve bebişler diliyorum 🤲
Melekhasan Demrl benim halsizliklerim bitti çok şükür cinsiyetimiz belli değil mayıs da kontrolüm nasip olursa ozaman gideceğim sizin bellimi
sleepmodeon oykusss bugün doktora gittim keseyi rahimde gördük çok şükür. sıra kalp atışında sonra kafaya takacak bişey bulurum herhalde 😂
oykusss sleepmodeon şuan size baktıkça kendimi görüyorum 😂😂 Haftaya da kalp atışı için gidersiniz zaten sonra 1 ay sonraya kontrol veriyor doktorlar. Benim şuan 4 haftam kaldı zaman geçmek bilmiyor 😂
sleepmodeon hanımlar ilk gebeliğim ve ben biraz pimpirikli bir insanım. ev işleri yapmak bebeğin rahme tutunmasında bir tehlike oluşturur mu sizce? dün doktora danıştım; ağır kaldırma, yukarı doğru uzanma, ıkınma dedi ama ben yine de korkuyorum. siz günlük hayatınızı nasıl devam ettiriyorsunuz?
Nilver fkaya 9.78 mm idi canım(5+5) 🙋🏻♀️Dün tekrar gittim bu sefer kesenin içise belli oluyordu bebiş kalbinide çok ama çok az duyduk dünde 12.92 idi (6+2)