NurSarikurt sleepmodeon bende 5 6 haftalıkken sürekli uyuyordum canım normal ☺️ Şimdi 8. Haftadayız mide bulantısı başladı
sleepmodeon NurSarikurt kan tahlili ile gebe olduğu öğrendim ama şimdi içime kuşku düştü ya dış gebelik filansa diye. kesin gebe olduğumu nasıl öğrenebilirim?
NurSarikurt Ezgi2019 evet sonradan başladı bütün iyiyim şükürler olsun uykum var sadece ☺️ Olsun güzel şeyler sadece hissetmek istiyorum erkenden heyecanla bekliyorum bazen sırt üstü yatıp dinliyorum Ablamın kızı var o diyor böyle gıdıklanma gibi bişey oldu bana sırt üstü yatınca bende yatıyorum dinliyorum ☺️ Ama maalesef yok
NurSarikurt Btldrcn keşke bende de iştahsızlık olsaydı 😬 55 kilo ile hamile kaldım 2 ay da 5 kilo aldım normal değil tabii
Btldrcn NurSarikurt bende başta hamile olunca çok yerim falan diyordum ama ilk zamanlar iştahsızlık normalmiş
NurSarikurt sleepmodeon doktora gidip ultrasona girene kadar zor canım bende öyle sanıyordum dış gebeyimdir diyordum doktor şakalaştı hatta yok bildiğin iç gebelik diye ☺️ 2. Gidişim de kalbi atmıyor galiba dedim doktor dediki neden iyi düşünmüyorsun korkuyorum çünkü başka açıklaması yok dediğim gibi ultrasona girmen lazım canım
oykusss sleepmodeon Aynı benim gibi düşünmüşsunuz , bende sırasıyla ya dış gebelikse, keseyi gördük ya kese boşsa , kalp atışını duyana kadar stres içindeydim. Kendini hiç strese sokmayin ❤️
NurSarikurt sleepmodeon hmm ben Batıkent’te özel doktora gidiyorum Hatice Karabay çok tatlı bir kadın herşeyle ilgileniyor tavsiye ederim yakınsa
sleepmodeon oykusss bugün doktora gittim keseyi rahimde gördük çok şükür. sıra kalp atışında sonra kafaya takacak bişey bulurum herhalde 😂