NurSarikurt Bende 8+5 😍 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sabah bulantılarım başladı her kahvaltı yapışımda istifra 🙄 bu kötü oluyor ilk başta ne güzel mide bulantım yok diye böbürlenen ben büyük konuştum herhalde 😁😁
Mutlu_E Sedahatun beta kaç çıktı canım senin, haftaya gittiğin de görünür mü bende seninle aynıyım da korkuyorum bişey olacak diye
11Nisan Sedahatun ilk hamileliğim olduğu için çok heyecanlıyım 😊 Tüp bebek tedavisi sonucu hamile kaldım ben. Şimdilik bir sıkıntım yok, çok şükür 😊 Seninki nasıl gidiyor?
NurSarikurt Ezgi2019 dün sabah başladı kahvaltıdan sonra istifra oldu sonrasında yürürken araçta giderken yemek yerken kısacası her saniyem bulantı ile geçiyor ama şiddetli senin var mı bulantı istifra
Ezgi2019 NurSarikurt hayır hiç yok henüz olmadı senin de sonradan başlamış ya ondan merak etmedim kötü bişey 😞
Bbsryldzkn Demrl aynı anda hamileyiss benimde senin gibi ve bu haftalarda hic bişi hissetmemek doğall mı pekii
Sedahatun 11Nisan benim de şimdilik aşırı halsizlik dışında iyi 🤗 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Sedahatun Mutlu_E beta önce 800 lü bişeyler çıktı Perşembe günü, dün de 2300 çıktı ve kese çok minicik de olsa göründü. Gönlünü ferah tut ve en iyisini bir an önce doktora karar vermek ben karar verdim Perşembe günü gidicem bakalım 😊