Kızlar herkese merhaba İki gebelik arası tam 24 ay şu an 39hf hamileyim ara ara kasılmalar oluyor hurma ananas ahududu adaçayı içiyorum henüz bir belirti yok bebeğin başının çok aşağıda olduğunu hissediyorum bacak aram bile ağrıyor size bir şey sormak istiyorum SSvd yapan arkadaşlar doğum başladığı zaman evde olduğumuz da hastane ile aram 1 saat yani o an evdeyken hemen bir anda dikişler falan patlaması söz konusu değil dimi Yani zaten doğum bir anda başlamıyor aşamalı oluyor tabi de hani o kasılma başladığında dikişler böyle bir anda yırtılmaz evdeyken tek düşüncem bu bunu yaşayan var mı 🙏