Umutlubirkadin Kızlar 6 sene sonra bu hareketleri tekrar hissetmek çok güzel bir duygu 🫠 Rabbim anne olmak isteyen herkese nasip etsin 🙏 Sizler kaçıncı haftanızda hissettiniz oğlumu 15 haftalıkken hissetmiştim..❤️
Fatmanur_0416 Umutlubirkadin ilk gebeliğim 18.haftada hissettim şuan 19 oldum Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥹♥
Mihrasina_ Umutlubirkadin çok erken hissetmişsiniz eminmisiniz ben 17 de hissediyorum dediğimde doktorum gülerek imkansız demişti
Semayyy Umutlubirkadin yorumlarda imkansız demişler ama değil bende 14.0 da hissettim 2. Gebeliğim gaz mı bebek mi ayırt edebilecek durumdayım 🤣 doktorum da 42 kilo ile hamile kalırsan tabi hissedersin dedi yani imkansız denecek birşey yok
rabiisso Umutlubirkadin ayy herkes imkansız diyor ama bence gerçek. Benimde ikinci gebeliğim ilkini 17 de hissetmiştim bunu 12 de hissettim. Aynı his bildiğim duygu ❤çok güzel
Umutlubirkadin Doktorum normal dedi yapı olarak zayıfım ikinci gebeliğim ayirt edebiliyorum elbet gaz mı normal bisey mi bildiğin balik gibi kaydı içimde ❤️😁