Merhaba anneler bugün doktora gittim,28 haftalık ama gelişimi önden gidiyor 2 hafta kadar ve kilosu da biraz gününe göre fazla doktor genel olarak sağlıklı fakat uyluk kemiği biraz kısa dedi başına gelen var mı? Kendimi hiç iyi hissetmiyorum canım çok sıkıldı eğer kötü bir durum olsaydı 4 hafta sonra gel demezdi diye düşünüyorum bunu yaşayan varsa merak ediyorum deneyimlerini