Günlerdir yürüdüğüm sırada kasıklarımda bir baskı oluyordu. Bu baskı yürümemi bile zorlaştıracak kadar… Normalde 19+2 haftalık gebeyim ama bebeğimin gelişimi 20+6 hafta ile uyumlu. Dün hafif kanama ve onu takiben bir lekelenme oldu. Bebeğimin sağlığı iyi ama doktorum rahim ağzında kısalma gördü. Sancı çekmişsin dedi. Nst bağladı. Rahimde kasılma gördü. İlaç tedavisine başladık. Bunu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi?