Bugün tam 10. Hafta bende Mayıs annesiyim. 6. Haftadan beri aşırı mide bulantım var ilaç içmeme rağmen tam olarak geçmiyor. Ama hiç kusmadım. İlk gebeliğimde oğlumda hiç yoktu. Bu çok farklı kız olabilir mi acaba?🤔 sağlıklı olsun da evlat evlattır. Ama bir oğlum var birde kızım olsun isterim ☺️