Esraaqq Kızlar bir ay önce tahlil yaptırdım enfeksiyon yoktu bugün terar yaptırdım idrar yollarında enfeksiyon var dedi hamilelikte normal mi ?
Ezgisu Esraaqq enfeksiyon için ilaç veriyorlar . Benim de ilk ayda çıktı ben kullanmadım ama . 1 ay sonra gittim hiç birşey kalmamıştı . Günde iki buçuk litre su içtim ama
Yenianne10 Esraaqq bol bol su ic canim bide sirekli suya otur karbonatla yika yeni oldugu icin doktorlar normal diyolar pek bisey yapmiyolar ilerleyen aylarda fitil yaziyolar ama en fazla 1 ay geciyor sonra tekrar basliyor
burcu28ZK Esraaqq bende hamilelikte ilaca karşıyım. Tuvalet ihtiyacınız dan sonra sırkeli su ile temizlenın bende de var 1 ayda yok oldu tabı bırde bol su için 🤗
Esraaqq Yasemincifci teşekkür ederim normalde hiç olmazdı ama hamilelik biraz hassaslaştırıyor galiba🤗
Sonayyy Bnce önemli normalde bulmuyorm sen doktora sor bnu 34 haftamda enfeksyndan acilmam oldu 1 hafta hastanede yattm suan gozlem altindaym erken dogum riskim olustu enfekyndan ama tabiki bol su sart👍🏻
Elikkk Yenianne10 niyeki ilkkez duyuyorum bunu antiseptik mikrop kırıcı degilmi c vitamini ayrıca limonun nasıl bir zararı varki
Kahramanlar Normal canım elma sirkesi ile suyu karıştır taharet yap ve bol bol su iç su ile enfeksiyon atılır
Esraaqq Çok teşekkür ederim hepinize doktor ilk aylarda çoğu hamilede olabiliyor korkulcak bi durum yok dedi çok su içmiyorum bide akıntılarımda çok olmaya başladım birde doktor vajinal temizliği çok yaptınız için olabilir dedi çok temiz olması mantara bile yol açıyomuş