Ebrulise Merhaba hanımlar, Eşimin görevinden dolayı Muşta yaşıyoruz ama doğumum izmirde ailemin yanında olacak. Özel devlet her tavsiyeye açığım bir doktor ve hastane tavsiye edermisiniz? Karabağlara yakın olursa daha iyi olur Ayrıca suda doğum düşünüyorum. Sanırım sadece buca kadın doğum yapıyormuş. Hangi doktoru tavsiye edersiniz? Şu an 17+3 haftalık hamileyim hafta sonu 3 haftalığına izmire geleceğim ve renkli ultrason vakti geleceği için hangi hastaneler yapıyor? Renkli ultrason ile ayrıntılı arasındaki fark nedir? Uzun oldu kusura bakmayın.
Melike35 Ebrulise kuzenimin eşi özel tınaztepe de Doğum yaptı memnun kalmıştı ama Doktoru şimdi orda değilmiş
Emell Ebrulise suda doğum ülkemizde yeni bir yöntem ve maalesef şu an deneme yanılma ile tecrübe edinilerek geliştirmeye calisiliniyor. Tekrar düşünmemi öneririm.
Mavininannesii Buca kadın Doğum yapıyor evet ama annenin ve bebeğinde % 100 risksiz sağlıklı olmaları lazımmış? Bebeğin kalp atışı normal olmalı annenin kan şeker tansiyonu düzgün olmalı ve haftasını tam doldurmalı açılma olmadan gidinilmiyor bile. Ne kadar ücretsiz ve evimin karşısında da olsa 10.000 verseler muayeneye bile gitmem.