Kızlar bugün doktorla görüştük. Sonuçların çok kötü olmadığını bu şekilde bile hamile kalınabilceğini söyledi. Eşime doopler çekildi yumurtalıkları küçükmüş sanırım öyle bişiy dedi ama anlamadım takviye olarak özel bi ilaç verdi fiyatı 2950 tl aldık ismi de MSPR oldu içeriği Inülin, miyo-inositol L-karnitin L- arginin Betain HCL L-sistein Koenzim ve Q10
Bilen kullanan işe yarayan var mı ?