Kızlar merhaba 39+1 oldum bugün bebek daha yeni kanala indi doktor plasenta yaşlanmaya başlamış bu haftadan itibaren artık doğum olabilir dedi ben bu hafta o kadar çok yalancı sancı çektim ki kesin açıklık vardır sandım ama hiç açılma yokmuş bilmediğim için soruyorum ilk gebelik böyle olunca ne oluyor gerçek sancılarım başlayınca mı açıklık başlayacak nasıl olacak bide ne zaman sizce başlar gerçek sancılarım aslında ben sancı hissediyorum adet gibi ama nst de 20-25 lerde çıkıyor yalancı sancı yani ama böbreğime vuruyor bu ağrı baya canımı yakıyo napabilirim bunun için