Dmlirmak Ezgi2301 ben pek göremedim ya gözümde de sorun olabilir görenler olmuş çünkü kaç gün geciktin balım
gulchill Ezgi2301 bu halinde çok yok gibi bana da 2 kere böyle çıktığında negatifti ama siyah beyaz olanda gördüm
Ezgi2301 Dmlirmak 11 gün ya zaten istemiyorum Allah isteyene olmayana versin iki tane bebişim var hemde 12 ay araları yani şuan biri 1.5 biri 5 aylık yine geciktim ama hani içe boşalma gibi bişey felan olmadı sadece tereddütlüydüm o yüzden yaptım
sedaygrr Ezgi2301 11 gün gecikmede çok belirgin çizgi çıkması lazım sizde tek çizgi var Allah olmayanlara versin
superstar_00 Ezgi2301 Emziriyorsanız emzirme kaynaklı gecikme olmuş olabilir bebek istemiyorsanız spiralle korunabilirsiniz.
Dmlirmak Ezgi2301 sizin için en hayırlısı neyse o olsun inşallah daha zaman varmış regle kanda da çıkmayabilir versenizde sabırla bekliceksiniz o zamana kadar Allah bağışlasın evlatlarınizi
sultan1453 Olacakolcak26 bence yok hamile değilsiniz öyle olsaydı az çok belli olurdu , eğer tereddütünüz varsa kan verin bence netleşir hemen.
Ezgi2301 superstar_00 hastalanmayı bekliyorum maalesef yoksa ilk işim o geçen ayki hastalanmamda kanamamı regl kanaması olarak saymadı içinde biriken kan gelmiş dedi halbuki 7 gün sürdü bidahski ay gel dedi yoksa şuan geri çekilmeyle felan korunuyoruz ama her ne kadar da olsa yüzde yüz güvenilir değil tabiki