Edaedaedaaa Kızlar 12+2 yim.öksürürrken kasıklarımın sol tarafına doğru aşırı bir acı hissettim sonra kendimi doğrulturken aynı yer acımaya devam etti.yatıp kalkarken açıyor şu an yine hafif neden olabilir sizce normal mi
ghostty Benim ilk zamanlardan beri var. Hala ara ara oluyor. Doktorum rahim genişliyor vs normal dedi. Öksürürken vs elinle rahmini tutarak yap dedi. Öyle yapıyorum çoğu zaman cidden ağrı daha az hissediliyor.