yildizlarinalti Öncelikle Allah analı babalı büyütsün. Bu dediklerinizin hepsini yaptım ama normal olamadı. Bence biraz şans diyorum ben artık. Ha sezeryandan çok memnun kaldım onu da söylemeden geçemem ki çok korkmama rağmen. Ikinciyi de ssvd yapmam artık doktor dese bile. :/ sezeryan olmusum zaten ikinciyi normal yapsam ne yazar ki artık? Kasıklarımın en dibinde küçük bir çizgi var O kadar. Özellikle bazı kadınların sezeryan yapan kadınları küçümsemesi de komik bazen yorumlarda okuyorum da. Kuzenim normal doğum yaptı ölümden döndü yahu. Bir sürü kan kaybetti. Karnına bastırmışlar. 5 dikis atılmış. Yani ben de O da dikis yedik sonuçta. Ben de O da sütü yeterli değildi. Ben de O da acı çektik ki ben çok acı çekmedim onun anlattığına bakılırsa. Değişen bir şey göremiyorum artık ve kader diyorum artık... Yok plates yok yüzme pek inanmıyorum bunlara artık. Yine de yapsın herkes. Ben çok yaptım ise yaramadı.