Gull9186 çok sevindim valla ben de burdan okuduğum Doğum hikayeleriyle kendime moral veriyordum. Kolay olmayacağını bilmek lazım ama kesinlikle düşünülen kadar zor değil. Bence her kadının yaşaması gereken bir mucize normal Doğum.
Meryem ana otu hactan getiriliyor bildiğim kadarıyla. Benim bir akrabam vermişti bana. O ot suda açıldıkça rahim de açılırmış