Onurbanuu evet canım yapıyorum ama ben şöyle mesela yemek yedim bazen tabiki yüksek cıkıyor 170 150 130 larda ilerliyorum dikkat edemiyorum tabi her zaman ama açlık şekerim düşünce yemek yiyorum gün icinde ara ögünleri fazla ana ögünleri az tüketiyorum kendime göre rutin olusturdum yani