Meridaily Kızlar hamilelikte genital herpesin bebeğe zararı var mı? Grip atlattım dudağım uçuklamıştı, genital bölgede de dudakların iç kısmında batma hissettim kontrol ettim sivilce gibi birşey çıkmış. Acaba uçuk mu o da bilmiyorum da telaşlandım
anneoluyorummm103 Meridaily bende de çıkmıştı doktorum bi krem verdi 2-3 günde geçti. Doğum sırasında olursa sıkıntılıymış ama doğuma kadar kremle geçer demişti
Meridaily anneoluyorummm103 sivilce şeklinde miydi kuzum senin yoksa açık geniş yara gibi miydi? Bebişe herhangi bir zararı olmaz dimi 22+4 üm şuan🥺
anneoluyorummm103 Meridaily başta uçsuz sivilce gibiydi dudak kısmındaydı 3-4 tane şişlik vardı birinden su gelir gibi olunda dedi bu kesin uçuk bi doktor mantar dedi verdiği krem geçirmeyince baska doktora gittim o da uçuk ama sönmüş dedi krem verdi daha önce ilk çıktığında açık yara gibiydi su çıkıyordu içinden . Benimde 20.haftalarda çıkmıştı bu arada bebeğede bir zararı yok sadece doğum esnasında olursa normal doğuma engel oluyormuş ama haftan daha erken tedavi olursun üzülme 🥰
Meridaily anneoluyorummm103 benim de 1 tane sivilce gibi tam dudağın iç kısmında kuzum. Açık yara gibi olursa hemen gideyim inşallah çoğalmaz ve büyümez🥺 Doktoruma sordum da büyüme görürsen hemen gel dedi takip edeyim bakalım, ne kadar zamansa geçti kuzum uzun sürüyor mu? Ay olmasın zararı kuzum nasıl korktum var ya, çok teşekkür ederim cevabın için 🥹 içim rahatladı valla ❤️
anneoluyorummm103 Meridaily evet ben basta jilet tahriş etti sandım çoğalınca anladım ve kesinlikle açık yara su akarsa ihmal etme sonra daha fazla yayılıyor maalesef. Ama için rahat olsun bebeğe sıkıntı vermiyormuş ☺️ benimki 2-3 günde şişlikler indi ama ben yinede 1 hafta kremi kullandım iyice gitsin yok olsunlar diye birde doktorum c vitamini falanda verdi daha da tekrar etmedi 31 haftayı yarıladım bile ☺️
Meridaily anneoluyorummm103 tamam kuzumm çok teşekkür ederim ay aklıma öyle bir taktım ki durup durup kontrol ediyorum🤦♀️ Çok şükür ya bebeğe geçmediğine çok sevindim o kadar huzursuzdum ki😭 Çok geçmiş olsun kuzum sana da hiiç çıkmasın tamamen geçmiş gitmiş olsun inşallah,sağlıcakla al bebişini kucağına😍🤲 darısı başıma inşallah❤️