pembelotus canım benim kesede etrafında kanama yok kese yerinde kalp atışı da var dedi ama yerleşme kanaması diyor yerleşme kanaması bu kadar uzun sürer mi onu da bilmiyorum ama yani lavabo gitmeye korkar oldum azaldı mı çoğaldı mı diye bide diyorlar ki kimi kadın hamile iken adet görür üstüne görme denilir doktorlar düşük riski var derler diyo kimisi 9 ay sürdü diyo kimisi üç ay Allah yardımcımız olsun hepimizin inşallah 💕💕