Kızlar bebeğim 102 günlük rota aşısı en gec 104 gunlukken yapılıyormuş yarın yaptıracağım böyle son anda yaptıran var mi sizler nasıl yaptırdınız sağlık ocağı 4. Aya kadar yapıyoruz diyor ama cocuk doktoru 104 gün en geç diyor kafam karıştı. Siz ne zaman yaptırdınız