btl194 aslında benim ki normal olması gereken kiloda o haftalarda çok daha kilolu bebekler okudum burda hepsine maşallah ama ben herşey yiyorum yani özellikle şunu yiyorum diyemem ama kahvaltı da muhakkak yumurta peynir zeytin kaşar vs avokado tüketiyorum sonra ara öğün bir bardak kefir yanına kuruyemiş akşama doğru da meyve yiyorum yada yemekten sonra ha ben normal de gebelikten önce de bunları yiyordum zaten özellikle değil ha bir de süt ve nesguik karıştırıp yiyorum arada canım istiyor galiba o da kilo yapıyormuş 🤭