Arkadaşlar merhaba 21 haftalık hamileyim aslında sabah kalktığımda karnım çok büyük olmuyor fakat kahvaltıdan sonra midem aşırı şişiyor nefes alamayacak duruma geliyorum aslında çok da yemiyorum midem sindirmiyor alttan bebek üstten de mide şişince dokuz aylık hamile gibi oluyorum gerçekten bunaldım daha çok erken dokuzuncu aya kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum benim gibi olan hamişler var mı