6+3 deyim regl olucakmışım gibi çok hafif bi ağrıdan sonra kanama geldi kahverengimsi ama çok az şuan ağrım yok ama doktorum siz yinede yarın gelin dedi görmem lazım mutlaka dedi yerleşme kanamasıdır diye düşündüm tekrar baktım bidaha olmadı bugün duş alma masaj yapma dinlen diye ekledi içimde bi sıkıntı yok ama insan düşünmeden de edemiyor