Haribo42 Endil cikmaz:)) gobekli kadinlarkn cikiyo gibi oluyo ama bebek olmasi imkansiz ztn kac santim sanki canim:))
meryem3333 Endil bende 10 haftalığm canm henüz benimde daha çıkmadı göbek o benim karnm çok batıyor arada batıyor birşey çıkıyor çok ağrım oluyor seninde oluyor mu
Melike35 Endil bebek değil canım da gaz oluyor bende 8+2 yim göbeğimi çekiyordum eskiden şimdi çekemiyorum 74 ile hamile kaldım 77 olmuşum yemiyorum ama memeler şişti bide ödem oldum galiba
CnsyeniHamile Haribo42 benim ki akşama kadar çıkıyor sabah inmiş oluyor 😂 oda sindirim sistemi yavaş çalışıyormuş normalden çocuk besin alsın diye uyurken 6 aylık hamile sanıyorum kendimi sabah gerçekleri görüyorum 11+6 🙋🏻♀️
Denizgiller meryem3333 bende 10 haftalığım bende de batma var birde elektriklenme oluyo sanki çok tuhaf bazen korkuyorum ilk gebelik ne ne değil bilmiyorum bide inşallah sağlıklıdır bebişlerimiz🤗
Silver Melike35 Bende 8+1 im canım bendede doktor ultrasyondan bebeğe bakarken bağırsak gazımın çok fazla olduğunu söylemişti.
CnsyeniHamile Haribo42 cuma günü gösterirse ögrenecez inşallah heyecan ne kelime zor dayanıyorum yeminle 😊sizin ne zaman cinsiyet
Nihanak Ben de 10+4 um 😊 zaten kilolu gebe kaldim. Malesef hayatimda ilk kez 91 kiloyu gordum onda da veremeden hamile kaldim. 700 gr almisim kilo ama sistim yani hissediorm. Gobegim zaten vardi ama sanki daha da cok sisti. Kilo almamama ragmen neden sistim anlamiyorum. Pantolonlarim sıkıyo. Bi tane siyah gebe pantolonu almak zorunda kaldin aksi halde nefes alamiodum 😤 off offf cok sisicez cok 😤
1ogrencianne Endil ben de 12 oldum bugün ama hala belli olmuyor 5. aydan sonra belirginleşiyormuş sanırım 😊