Esramerym Bebivekedi bilmiyorum bacim bugün kalp atisi icin nst ye koydu beni sonra isde sanci varmi diye bakdi almanyadayim bu arada
XMirageX O haftalarda nst de kalp atışı bulmak biraz zor. Bende 25. Haftada bile baya uğraşıp arayıp buluyordu. Bebek de çok hareketli ve küçük olduğu icin zaten hemen kaçıyor aletten bozuluyor nst.