Merhabalar, hpv 16 pozitif olduğum için doktor 13. Haftada kolposkopi istedi. Hücre farklılaşması görüldüğü için biyopsi alındı, o esnada biyopsi yerinde kanama oldu çok geç durdu dikiş atıldı en son. Koruma amaçlı azitro ve 5 gün progestan iğne verdi. 20 dakikalık işlem 1.5 saat sürdüğü için korktum açıkçası. Doktor takip edelim kanama olursa gel hemen dedi. Başından böyle bir olay geçen var mı? Hücre çoğalması da canımı sıktı biyopsi sonucu 15 güne çıkarmış. Süreç hakkında tecrübesi olan paylaşabilirse çok sevinirim :((