derinvural Ozur dileyerek söylüyorum ilk ogluma dogumdan sonra normale dondu ama ozaman dokuz aylikken baslamisti simdi bes ayliktan beri idrar kacirma basladi napmam lazim doktor bir cozum onermiyot normal diyor