Kızlar geçen haftadan beri yani 37 haftamdan beri suyum sınıra inmiş zaten bebişim kanaldaymış
38 haftalık oldum kontorle gittim yine sınırda çıktı ve plasentada yaşlanma olmuş artı bebişim on gün gerideymiş
Zaten hep bir hafta geriden geliyordu
Doktorum kırk haftayı beklemeye gerek kalmadığını eğer kendisi gelmezse haftaya suni sancıyla doğumu gerçekleştirebilceğini söyledi ve şimdilik yeteri kadar suyu olduğunu söyledi
Hiç böyle bir duurum yaşayan oldu mu ?