dilek190
Ben haziranda başka hastanede kürtaj oldum sonrasında özge hocaya gittim çok sakin bilgili bir bir doktor gerekli testleri istedi ben sonra tekrar hamile kaldım ben aramadan yazmadan kendi takip edip sonuçlarım için aradı direkt ilaca başladık felan. İkiz olduğunu öğrendik heryerde olumsuz o kadar şey vardı ki özge hoca hiç olumsuz konuşmadı çok pozitifti. Benim bu gebeligimde sonlandı ama doktorum tüm tedbirleri almıştı nasip değilmiş
İstediğim zaman ulaşabildim aksamda, gündüz de ne zaman yazsam görür görmez döndü