misafir4578 evet evet ilaç kullanıyorum progestan sabah akşam fitil yapıyorum bir de magnezyum kullanıyorum , evde sürekli yatıyorum dediğiniz gibi kontrole de yatarak gidiyorum , benim doktor karından ölçüyor cihazı yeni baya da iyi , acildekiler vajinal bakıyor baktırmazsan kızıyorlar felan hiç gidesim yok oraya ,normal gebelik belirtileri bile endişelendiriyor beni