Belloca merhaba
Benim tek tüpüm tıkalı malesef 3 senedir gebelik oluşmadı tüp bebek için yönlendirildim ondan öncesinde doktor 2 aşılama istedi ilk aşılama da klomen kullandım adetin 5.günü başlayarak 5 gün kullandım ve çok şükür sağ tıkalı soldan iki tane gelişti ama malesef tutmadı bu aşılama da da adetin 3.günü gonalf 450 başladı iğne göbekten yapıyordum gelişmedi mi süre sonra bi iğne daha yazdı pcos da var iğnenin 11.günü gelişim iyi oldu 20 olmuş dedi yumurta ertesi gün çatlatmasını yaptım bugünde aşılama olduk