Endişe etmeyin, bende ağlayarak doktora gitmiştim, öncesinde eşimle tartışmıştık, yolda ağladım hatta. Geldiğimde biraz daha sakindim, ultrasondan baktığımızda iki elini arkasına koymuş keyif yapıyordu. O yüzden düşünüp kendinizide bebeğinizi de üzmeyin, moralinizi yüksek tutun. Arada ağlama geldi, sinir boşalmasıda yaşıyoruz hamilelikte ister istemez. Olabildiğince kendinizi üzmemeye çalışın. Fazlası zarar elbette, bunuda göz önünde bulundurun