Mrv-ElfAda Kızlar sabah doktora gittim . 35+ 6 haftalığız. Tansiyon 14/9 hemen yatış diyorlar. 4 yaşında oğlum var . 5 gün yattım çıkardılar şimdi yine yatış diyorlar. Alfemot var kan sulandırıcı iğne var kullandığım hemen yatış denilmesi psikolojimi bozuyor.