Üff bende hamileyken catlamadim dogurunca oldu , çatlaklar geçmez diye biliyorum maalesef,sinir bozucu bı durum inşallah daha da catlamam diye umut ederek bekliyorum napim, ama bu süreçte nemlendirdim ara ara karnımı sürekli ilerisine engel olmak için