Sareee 37+6 yım.. sezeryan olacağım için çatı muayenesi olmicam.. ama dediğin şikayetler fazlasıyla var.. o bacak arası ağrısı en beteri kalçayada vuruyor.. bazen yürümek oturup kalkmak bile işkence.. yalancı sancılarda adet sancısı gibi düzensiz girip çıkıyor bebekte kasılmalar oluyor.. ilk hamileliğim olduğu için insan korkuyor aman geliyor mu yoksa diye.. doktorum son günler için çok normal olduğunu söyledi.. kendini yorma dedi.. ama cidden son günler en zoruymuş..