Kızlar kızım 2 aylıkken süt alerjisi çıktı ve özel mamaya geçtik, Şimdi 1 yaşına girdi artık süte geçicez şimdiye kadar hiç süt ve süt ürünü yedirmedim şimdi içinde süt olan şeylerden az az denemek gerekiyor nasıl başlayacagımı bilmiyorum benzer durumda olanlar var mı ?