Yagmur9833 güveniyorum ben doktoruma bişi olsa çağırırdı Eminim,direk kendisi arıyor bişi olunca sekreter de aramıyor 😍geçenki sonuçlarda kansızlık olduğunu ilaç yazıp sekretere bırakıyorum gelip al demişti,şuan Demir vitamini kullanıyorum,netten okuyup içimi de karartmak istemedim ,19 Mart’a kadar beklemekten başka bişi gelmiyor şuan elimden🙈cok da var kontrolüme inşh sabrederim 💙💐