meinbaby_ Merhaba Arkadaşlar . 13 haftalık oldk bugün . Ama sabahtan beri baş ağrım var. Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı acaba
ru_a6 meinbaby_ o haftalarda bir baş ağrısı oluyor hemen hemen ara sıra ağrıyarak 1 ayda anca geçiyor
linamucize meinbaby_ bende 12+5 im bugün inanılmaz şiddetli bir baş ağrım var normal mi acaba bu haftalarda bilmiyorum
cizgilidefter meinbaby_ hamilelikte beni en çok rahatsız eden şu baş ağrıları. Magnezyumla biraz hafiflemişti 15.haftada başladık. Tam geçti derken bugün yine oldu. Zonk zonk şakaklarımdab vuruyorlar sanki. Keşke bir çözümü olsa :(
donmez685 meinbaby_ ayy ne çektim baş ağrısından ya o günler geldi aklıma 😥 çok fena bir şey Allah yardım etsin çözümünü bilmiyorum sabrettim ben öyle geçti 🫣😂
zuleyha12756_ Aynı durumdan muzdaripim migrenim var ve atak geçiriyorum acillik oluyorum doktor hemen parol serum takıyor ama fazla da faydası olmuyor en az o zonklamayi rahat 5 gün çekiyorum 😣
cizgilidefter zuleyha12756_ migren taşı var bende masaj yapıp kokluyorum, bir tık sanki iyi geliyor. Ay inanılmaz ama ya, o baş ağrısı siniri ile önüme kim çıksa mahvedesim geliyor ses çıkaran heer şeyi ya da 🫣